ညေန(၄)နာရီေက်ာ္ျပီမို႕ ကြ်န္ေတာ္တို႕စာနယ္ဖ်င္းအဖြဲ႕သည္ ဦးခ်မ္းရဲ၏ ေနအိမ္ရွိရာ စင္ကာပူႏိုင္ငံတိုးဖားရိုးရွိ ခန္းနားထည္၀ါေသာ ၅ထပ္တိုက္ၾကီးသို႕ ထြက္လာခဲ့ၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္အတူ အသံဖမ္းရန္ ကိုဗီႏွင့္ ဓာတ္ပံုမွတ္တမ္းတင္ရန္ ကင္မရာဆရာ မတူးလည္း လိုက္ပါလာခဲ့သည္။ အႏုပညာတြင္ ဘက္စံုထူးခြ်န္သူ ၀ါရင့္ အႏုပညာရွင္ ဦးခ်မ္းရဲထံသို႕ အင္တာဗ်ဴးလာခဲ့ၾကျခင္းျဖစ္သည္ ။

ျခံၾကီးတြင္းသို႕သို႕ ၀င္လိုက္သည္ႏွင့္ သူကိုယ္တိုင္ ဖန္းတီးထားေသာ ပန္းဆယ္မ်ိဳး အႏုပညာမ်ိဳးစံုကို ကြ်န္ေတာ္တို႕ စတင္ေတြ႕ရ၏။ ေရပန္း၊ မီးပန္း၊ ေဂၚဖီပန္း၊ ေခြးေသးပန္း စသည္တို႕ အျပင္ ပန္းေပါင္းမ်ားစြားစိုက္ပ်ိဳးထားေသာ ျခံၾကီးျဖစ္၏။ ဦးခ်မ္းရဲက သူ႕အိမ္ပတ္၀န္းက်င္ကို လိုက္လံရွင္းျပသည္။ ကိုဗီက ရွင္းျပသမွ်ကို ရီေကာ့ဒ္ လုပ္ျပီး မတူးက ဓာတ္ပံုရိုက္မွတ္တမ္းတင္သည္။

အိမ္ေရွ႕ဧည့္ခန္းတြင္ ဦးခ်မ္းရဲ၏ နာမည္ေက်ာ္ အနက္ေရာင္ ၀ကၤဘာ ပန္းခ်ီးကားၾကီးအပါအ၀င္ အျခားေသာ ပန္းခ်ီကားမ်ားစြာကို ဂုဏ္ယူ၀င့္ၾကြားစြာ ခ်ိတ္ဆြဲထားသည္။ ထိုပန္းခ်ီကားေဘးတြင္လည္း စာအုပ္မ်ိဳးစံုေတြ႕ရ၏။ အခ်ိဳ႕စာအုပ္မ်ားမွာ အေတာ္ပင္ေရွးက်ေနျပီဟု ယူဆရေလာက္ေအာင္ ေဟာင္ႏြမ္းစုတ္ျပတ္ေနျပီျဖစ္သည္။ ထို႕ျပင္ ဦးခ်မ္းရဲ၏ ဓာတ္ပံုလက္ရာမ်ားလည္းေတြ႕ရသည္။ အိမ္ေနာက္ေဖး မီးဖိုခန္းကိုပင္ အႏုပညာမ်က္စိျဖင့္ လက္ရာေျပာင္ေျမာက္ေအာင္ အလွဆင္ထားသည္။ စားပြဲေပၚတြင္ ငရုပ္က်ည္ေပြ႕ကို ကဗ်ာဆန္ဆန္ေမွာက္၍ထားသည္။ ကိုယ္တိုင္ ရႊံ႕ေစးေျမျဖင့္ျပဳလုပ္ထားေသာ အိုးခြက္ အေသးေလးမ်ားကိုလည္း ေတြ႕ရသည္။ ေရွးေဟာင္းအလြန္က်သည္ဟု ထင္ရေသာ တရုတ္ျပည္ေဆးေရး ပန္းကန္းျပားတစ္ခ်ပ္ကိုလည္းေတြ႕ရသည္။ ထိုပန္းကန္ျပားေပၚတြင္ တခါကနာမည္ၾကီးဟင္းလ်ာျဖစ္ေသာ ေၾကာ္ထားေသာ ၾကက္ဥေၾကာ္ကိုလည္း အႏုပညာေျမာက္စြာ ခံစားေတြ႕ရွိရ၏။

ေနအိမ္ကို မွတ္တမ္းတင္ဓာတ္ပံုရိုက္ကူးျပီးေနာက္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ စာနယ္ဇင္အဖြဲ႕သားမ်ားအား ဦခ်မ္းရဲက သစ္သီးမ်ားျဖင့္ ဧည့္ခန္းတြင္ဧည့္ခံသည္။

" အခုလို ဧည့္ခံတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဆရာၾကီး ။ သစ္သီးေတြက သိပ္မခ်ိဳဘူးေနာ္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ေရွးဘိုးဘြားေတြရဲ႕ အယူအရေျပာရရင္ မင္းဆိုးမင္းည့ံအုပ္စိုးတဲ့တိုင္းျပည္ဆို သစ္သီးေတြမခ်ိဳဘူးလို႕ ၾကားဘူးတယ္ဆရာၾကီး" သူမ်ားတိုင္းျပည္ကို ႏွိမ္လိုေသာသေဘာျဖင့္ စကားစမိသည္။

"ဒါ ငါျမန္မာျပည္သြားတုန္းက ၀ယ္လာတာေတြကြ"

"အမ္!..." ဆက္ေျပာရင္ႏိုင္ငံေရးပါလာေတာ့မည္ဟု ေတြးျပီး မတူးက စကားလမ္းေၾကာင္းလႊဲသည္။

"ဟို နံရံမွာခ်ိတ္ထားတဲ့ ပန္းခ်ီကားေတြက ေတာ္ေတာ္လက္ရာေျမာက္တာပဲ ဆရာၾကီး ... ဆရာၾကီး ကိုယ္တိုင္ဆြဲတာလား"

"ဒါေပါ့ အနက္ေရာင္၀ကၤဘာကေတာ့.. လူတိုင္းသိျပီးသား ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ေပါ့.. က်န္တာေတြကေတာ့ တခ်ိဳ႕လူေတြမသိေသးဘူးထင္တယ္"

" ဟုတ္တယ္ဆရာ.. ဟိုး..နံရံေထာင့္နားက ပန္းခ်ီကားဆို တကယ့္ကိုအသက္၀င္သဘာ၀က်တယ္ရွဳခင္းပဲ"

" ေဟ..ဘယ္မတုန္းဟ"

" ဟိုနားမွာေလ" ေသခ်ာလက္ညွိဳးညႊန္ျပမွ..

" ဟာ! အဲဒါ ျပတင္းေပါက္ ေဘာင္ၾကီးဟာကို သဘာ၀က်မွာေပါ့ ငါလခ်ီးတဲ့မွပဲ။ ဘယ္လို အင္တာဗ်ဴးေတြမွန္းမသိဘူး"

ဆရာၾကီးစိတ္ဆိုးေနတာသိေသာေၾကာင့္ က်ြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ၀င္ပါမွရေတာ့မည္ ။ တခါတရံ အခုလို အေျပာအဆိုမတတ္သူေတြေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ မ်က္ႏွာပ်က္ရေပါင္းမနည္းေတာ့။

" မတူးကလည္းေလ..ဆရာၾကီးပန္းခ်ီကားေတြ သဘာ၀က်တာလည္းက်တာေပါ့... ျပတင္းေပါက္နဲ႕ေတာင္မွားရတယ္လို႕..ငွင္း..ငွင္း..ငွင္း" ဆရာၾကီးေက်နပ္ေအာင္ဖားရသည္။

" ဆရာၾကီး..ဟိုနားက.. ကိုရင္ေလးေတြရဲ႕ ေနာက္ပိုင္းပန္းခ်ီကားက တစ္မ်ိဳးဆန္းတယ္ေနာ္... ဘယ္လိုေၾကာင့္ ကိုရင္ေတြက ဒီဘက္ေလွ်ာက္လာတဲ့ပံုမ်ိဳး မဆြဲဘဲ.. ဆန္႕က်င္ဘက္ထြက္သြားပံုကို ဆြဲတာပါလဲ ဆရာၾကီး " လက္ညွိဳးညႊန္ျပရင္း ဆရာၾကီးကို ကြ်န္ေတာ္ေမးေတာ့ သေကာင့္မသား ငဗီက အလိုက္မသိဘဲ ၀င္ေထာက္ျပန္၏။

"ဒီဘက္မွာ စစ္တပ္ေတြရွိလို႕ျဖစ္မယ္ထင္တယ္" မ်က္လံုးေလး ေပကလပ္ေပကလပ္ျဖင့္

" အာ..ဘာဆုိင္လို႕တုန္း!"

"ေဟ့..ေဟ့.. ငါ့အိမ္ထဲမွာမဟုတ္တာေတြ လာေျပာမေနနဲ႕ ပတ္၀န္က်င္ေတြၾကားရင္ ႏိုင္ငံေရးသမားအမွတ္နဲ႕ ငါ့ကိုပါ လာဖမ္းေနလိမ့္မယ္.. မင္းတို႕ ေပါက္ကရေျပာမွာလား အင္တာဗ်ဴးမွာလား"

" ေပါက္ကရဗ်ဴး..အဲေလ..အင္..အင္တာဗ်ဴးမွာပါ.."

"ေအး..ဒါဆိုလည္းသိခ်င္တာရွိရင္ေမး" ေလသံက အရင္လို မေပ်ာ့ေျပာင္းႏိုင္ေတာ့

"ဟုတ္....ဆရာၾကီးရဲ႕ ဓာတ္ပံုခန္းထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္ အမဲေရာင္ခ်ည္းပဲျမင္ရတဲ့ ဓာတ္ပံုကိုေတြ႕တယ္..အဲဒါေရာ အနက္ေရာင္၀ကၤဘာပန္းခ်ီကားလို လွ်ဳိ႕၀ွက္ခ်က္မ်ားရွိမလားဟင္"

"ဘာလွ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္မွမရွိဘူး.. အဲဒီဓာတ္ပံုက ျမိဳ႕ျပစရိုက္ကိုထင္ဟပ္ေစတယ္.. နာမည္ကိုက RANGON NIGHT တဲ့ ..... ႏိုင္ငံတကာ ျမိဳ႕ျပညအလွ ဓာတ္ပံုျပိဳင္ပြဲမွာ မီးဆိုင္းေတြ မီးေရာင္စံုေတြေတာက္ပေနတဲ့ ဓာတ္ပံုေတြထဲကမွ ငါ့ရဲ႕ ဓာတ္ပံုဟာ ရန္ကုန္ျမိဳ႕ကို သဘာ၀က်က် ဓာတ္ပံုရိုက္ႏိုင္တယ္ဆိုျပီး ပထမဆုရခဲ့ေသးတယ္" ဂုဏ္ယူ၀ံ့ၾကြားသံျဖင့္ မိန္႕မိန္႕ၾကီးရွင္းျပသည္။

"ဟာ..ဟုတ္တာေပါ့.. ဓာတ္ပံုက သဘာ၀က်လြန္းလို႕ ေျမာင္းနံ႕ေတာင္ရလာသလိုပဲ"
ဆရာၾကီးနဲနဲ စိတ္ဆိုးေျပသြားသျဖင့္ အားလံုးစိတ္သက္သာရရသည္။

" ဆရာၾကီးက လက္မွဳပညာလည္းေတာ္တယ္ေနာ္..အိမ္ေနာက္ေဖးခန္းမွာ ဆရာၾကီးလက္ရာ ေျမအိုးေျမခြက္ေတြေတြ႕ရပါတယ္ ဆရာၾကီး"

"ေဟ့ေကာင္..လာေနာက္မေနနဲ႕..အဲဒါ ငါ့သမီး ကစားတဲ့ အိုးပုတ္အိုးခြက္ေတြ"

"အဲ..အဲဒါေၾကာင့္ထင္ေတာ့ထင္ပါတယ္ နဲနဲေသးေနပါလားလို႕..ကဲေလထားပါေတာ့.." ဧည့္ခန္းတြင္း ေ၀့၀ဲၾကည့္လိုက္ျပီး စာအုပ္ပံုဘက္ၾကည့္ရင္းေျပာသည္။

"ဆရာၾကီးရဲ႕ စာဖတ္၀ါသနာကေတာ့ အံ့မခမ္းပဲဗ်ာ...စာအုပ္ေတြ ေတာ္ေတာ္ စုေဆာင္းထားတာပဲေနာ္"

" ဒါငါ့သမီးရဲ႕ ေက်ာင္းစာအုပ္အေဟာင္းေတြ ပစ္မလို႕ လုပ္ထားတာ" ဆရာၾကီးက ခပ္ဆတ္ဆတ္ေလသံျဖင့္

"အဲ"

"အျမန္စဥ္းစားစမ္း ဘာထပ္ေျပာရင္ေကာင္းမလဲ" ကိုယ့္ကိုကိုယ္သတိေပးရင္း စိတ္ထဲစဥ္းစာသည္ ။ ကိုဗီႏွင့္ မတူးက ေတာ့ သစ္သီးစားရင္း ဟုိၾကည့္ဒီၾကည့္လုပ္ေနသည္ ။ ဗ်ဴးရတာမလြယ္..အလဲြလြဲ ျဖစ္ေနေတာ့ ၾကာရင္ အရိုက္ခံရႏိုင္သည္ ။ ရုတ္တရက္သတိရမိသည္။

"ဆ..ဆရာၾကီး.. ခုန ကြ်န္ေတာ္တို႕ တံခါးေစ့ထားတဲ့ အခန္း၀ကေန ဖ်တ္ကနဲ ျမင္လိုက္တာ ဆရာၾကီးထုထားတဲ့ ပန္းပုရုပ္ၾကီးလား..လက္ရာက အသက္၀င္လိုက္တာဆရာရယ္ ထမိန္ရင္လ်ားနဲ႕.."

"ေဟ..ဘယ္အခန္းတုန္း"

" အေပၚထပ္ ေထာင့္ဆံုးမွာေလ..ေသခ်ာေတာ့မျမင္မိပါဘူး"

" ဘာ! အဲဒါ မိန္းမကြ...ငါ့မိန္းမ... ထမိန္ရင္လ်ားေလး.. ဘာေလးလုပ္ေနတယ္.... ျပန္...မင္းတို႕ အားလံုးအခုျပန္" ဆရာၾကီးေဒါသထြက္ျပီး ထရပ္က အတင္းႏွင္ထုတ္သည္။ သစ္သီးမ်ားကိုလည္းျပန္သိမ္းသည္
မတူးစားေနေသာ ငွက္ေပ်ာသီးကိုပင္ လက္ျဖင့္ဆြဲလုယူလိုက္သည္။ မတူးခမ်ားအစားငမ္းေနေသာေၾကာင့္ ဘာျဖစ္လိုက္မွန္းမသိလိုက္...။ ကိုက္လက္စ ငွက္ေပ်ာသီး ပါးစပ္တြင္ ဆို႕လွ်က္ မ်က္လံုးအျပဴးသား ေၾကာင္ၾကည့္ေနသည္ ။

"ကြ်န္ေတာ္..ဗူး ဗူး..အဲေလ..ဗ်ဴးစရရွိ"

"ေတာ္! ဗူးစရာလဲမလိုဘူး ဗ်ဴးစရာလဲမလိုဘူး..အူေၾကာင္ေၾကာင္ေကာင္ေတြ ခုျပန္"

ကြ်န္ေတာ္ အေျခအေနမဟန္မွန္းသိသျဖင့္ က်န္ႏွစ္ေယာက္ကို အတင္းဆြဲေခၚကာ ျပန္ရန္ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။

" ေဟ့ေကာင္ ငဗီ လစ္မယ္ .... မတူးလည္း ထေတာ့.. သြားၾကမယ္"

"ဟင့္အင္း..ငွက္ေပ်ာသီး ..ငွက္ေပ်ာသီးစားအံုးမယ္" မတူးက သံေယာဇဥ္မျပတ္ျဖစ္ေနရွာသည္။

သို႕ေသာ္ ဆက္ေနရန္ မသင့္ေတာ္သျဖင့္ ႏွစ္ေယာက္လံုးကို ေခ်ာ့ေမာ့ေခၚ၍ ျပန္ခဲ့ရေလေတာ့သည္။

4 comments:

    ဟဟဟားးး ဒီတခါ၀တၳဳတိုေလးက တယ္လည္းေကာင္းပါလား
    ဒီလိုဥာဏ္မ်ိဳးထြက္တာေလးစားပါတယ္ ၀န္ခ်ီး

     

    ဟားဟား။ လုပ္ထားဟ ခ်မ္းရဲ။

    Your posts always make me laugh.

     

    ငခ်န္းကေတာ့လုပ္ခ်လိုက္ပီ
    ဟ ဟဟ ရယ္လိုက္ရ

     

    ပန္းပုရုပ္ကေလးလွတယ္...

    းဝ)

     

Blogger Templates by Blog Forum